INFORMACJE O PRODUKTACH

W ofercie znajdziecie Państwo również bezpłatne grawery, które możemy zaproponować w formie stylizowanych liter – kaligrafii, małego druku oraz jako litery drukowane.
Dodatkowo możemy wygrawerować pojedyncze serduszko, podwójne serduszko,
znak & oraz znak nieskończoności.

Przed zakupem obrączki lub pierścionka musisz podać odpowiedni rozmiar produktu. Z pomocą przyjdzie Ci tabela rozmiarów, gdzie podajemy średnicę wewnętrzną i obwód w milimetrach.
Podane wartości dotyczą zarówno obrączek damskich, jak i męskich.

Link do tabeli rozmiarów znajdziesz na karcie produktu. Na zdjęciu obok pokazaliśmy gdzie szukać tabeli rozmiarów.

INFORMACJA O ZAKUPACH

1. Wybierz produkt i dodaj go do Koszyka (w przypadku pierścionka lub obrączek, na stronie produktu wybierz również rozmiar).
2. Jeśli zakończyłeś wybór produktów, przejdź do koszyka (prawy górny róg ekranu) i „Kontynuuj zamówienie”.
3. Zaloguj się lub zarejestruj, jeśli jesteś nowym klientem. Możesz też dokonać zakupu bez rejestracji.
4. Wypełnij Dane osobowe niezbędne do realizacji zamówienia.
5. Ustaw  „Opcje dostawy”, jeśli masz jakieś Uwagi do zamówienia, również je opisz.
6. Wybierz „Metodę płatności”.
7. Potwierdzenie zamówienia: Zatwierdź zamówienie i dokonaj płatności (w przypadku wyboru opcji „Płatność z góry”).
8. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.

Tak jest taka możliwość. Wszystkie nasze zamówienia wysyłane są paczką ubezpieczoną na kwotę pokrywającą wartość zamówienia, także przesyłki zagraniczne. Zawierają one dodatkową opłatę w kwocie zależnej od miejsca zamieszkania i dostarczana maksymalnie do 14 dni roboczych.

Wszystkie nasze produkty wykonane są z największą dbałością o każdy szczegół i z taką samą dbałością pakujemy dla Państwa wszystkie wyroby. Do każdego zamówienia otrzymują Państwo ozdobne etui oraz torebkę z logo firmy.

W terminie do 14 dni roboczych mają Państwo prawo do wymiany lub odstąpienia od umowy. Uprawnienie to nie dotyczy jedynie towarów wyprodukowanych według specyfikacji klienta, czyli produktów grawerowanych lub ze specjalnymi życzeniami konsumenta.

Jak dokonać zwrotu lub wymiany?

1. Wymianie nie podlegają towary spersonalizowane, w szczególności posiadające grawer (tutaj – szczegóły wymiany towaru).
2. Wymiana towaru jest możliwa jedynie na towar znajdujący się w sklepie internetowym Sprzedawcy.
3. Aby  dokonać wymiany napisz lub zadzwoń do nas informując o zamiarze wymiany towaru.
4. Wypełnij formularz wymiany (tutaj – pobierz formularz).
5. Na podany przy zamówieniu adres mailowy otrzymasz informację o dacie odbioru przesyłki przez firmę kurierską.
6. Zapakuj oryginalnie produkt wraz z dołączonym dowodem wpłaty oraz formularzem i czekaj na umówionego kuriera.
7. Do 30 dni otrzymasz zwrot gotówki lub inny towar.

Do każdego zamówienia otrzymają Państwo 3 letnią gwarancję. Dzięki temu każda Państwa reklamacja zostanie rozpatrzona w najszybszy i najlepszy dla Państwa możliwy sposób.

Masz prawo do reklamacji z tytułu dołączonej do każdego produktu gwarancji. Dokonaj reklamacji wypełniając i wysyłając na adres naszej firmy formularz reklamacji.
Szczegóły dotyczące reklamacji zakupionego towaru – tutaj.
Rozpatrzenie reklamacji odbywa się do 14 dni roboczych.